Реал с огромен гаф, рискува изхвърляне за Купата

Един от фаворитите за Купата на Краля Реал Мадрид може да бъде изхвърлен от турнира. И при това не заради слаби резултати, а заради направо престъпна небрежност на официалните лица в клуба.
“Белите” дебютираха в турнира днес с гостуване на Кадис в 1/16-финалите, а в него като титуляр започна Денис Черишев. Руснакът дори се разписа още в 4-та минута, но това се оказа огромната грешка на мадридчани.
Оказа се, че атакуващият халф е имал наказание от един мач за Купата на Краля от миналия сезон, когато игра като преотстъпен във Виляреал. Тогава в последния мач на “жълтата подводница” срещу Барселона на полуфиналите през април той получи третия си жълт картон в надпреварата, което автоматично означава един мач санкция за следващото издание.
В Реал нямат оправдание, че не са знаели за това, защото са получили списък с наказанията още преди началото на сезона. И в този документ е присъствало и името на Черишев.
Според разпоредбите на Испанската федерация, ако играч участва в турнирен сблъсък, какъвто е този с Кадис за Купата на Краля, отборът, който е направил нарушението, директно се изхвърля от надпреварата, а не получава служебна загуба с 0:3.
Единственото, което може да спаси “белите” от този страхотен гаф, е ако от ръководството на Кадис не подадат официално оплакване. Срокът за това е до 15:00 часа в четвъртък. А интересното е, че новината от Испания дойде буквално в минутата, в която Черишев отбеляза гола си в този мач с третодивизионния съперник.

gong.bg