Иван Загоров: “С преместването на Ясен Дараков в Чикаго очаквайте интриги и сътресения в българската общност тук!”

Начална страница | Личности | Иван Загоров: “С преместването на Ясен Дараков в Чикаго очаквайте интриги и сътресения в българската общност тук!”

Скандалният Ясен Дараков (кореспондент на БТВ в САЩ) се финансира от българската транспортна компания Amerifreight Systems.

Чуйте тук аудио интервюто  на BG7 Radio с Иван Загоров:

Поводът в. “България СЕГА”  да се свърже с пловдивчанина Иван Загоров – собственик на най-големия български нощен клуб извън България - “Enigma” The Lounge, бе неговият изблик на гняв във Фейсбук, предизвикан от манипулациите и заплахите на Ясен Дараков (кореспондент на БТВ в САЩ).

Споделеното мнение на гневния  Загоров бе последвано бързо от 20 коментара и над 40 “likes”. Броени минути след като се свързахме с Иван по телефона, (тъй като в момента той все още се намира в Пловдив), всичко написано във Фейсбук по повод лицето Ясен Дараков бе изтрито. На въпроса: “Защо го направихте?”, той поясни: “не ми е приятно когато на моята фейсбук стена коментират сексуалната ориентация на Ясен Дараков”.

СМ: Имало ли е случаи, когато Ясен Дараков е правил опити за саботиране на мероприятия, в които той не е имал лично участие?

ИЗ: Имало е, естествено. То, не знам, някой, който се занимава с подобна дейност да е нямал с него такива проблеми. Ясен казва в подобни случаи, че той “изразявал субективното си мнение” във вестника си, но не разбирам, защо той навлиза в теми, които не са негова работа и прави това дни преди концерта на хората. Целта е саботаж, така или иначе. Ще Ви дам пример с Десислава. Тя искаше да бъде наш гост и да прекара нова година в “ЕНИГМА”. 6 дни преди това ѝ беше отнета визата, по някаква причина. Как стана този номер, никой не можа да разбере. Ясен знаеше за това преди мен и преди брата на мъжа на Десислава. Той ми се обади лично в 5 часа сутринта, за да ми каже за отнетата виза на певицата. Може би аз сгреших, когато дадох гласност на това, че наш гост ще бъде Десислава. Както и да е. Това е свършен факт вече.

СМ: Не е тайна за никой, че Ясен Дараков публикува в своя вестник, материали против  гостуващата в САЩ група “Диана Експрес” (турне, организирано от музикалния продуцент  Ради Георгиев – Ню Йорк). Не е тайна, също, че по същото време Ясен Дараков и неговият партньор Ник Кръстев, организираха турне на поп-фолк изпълнителя Илиян. Вярно ли е, че Ясен Дараков ви е заплашил и Ви е предупредил да не допускате концерта да се прави в “ЕНИГМА”?

ИЗ: Абсолютно вярно. Каза ми, че аз ще бъда престъпник срещу авторските права на Митко Щерев. Аз не бях осведомен за проблемите между “Диана Експрес” и Митко Щерев. Митко Щерев има разногласия едва ли не с музикантите от цяла България. Това означава ли, че никой не може да пее!?



СМ: Какво се случи с парите на Румънеца и Енчев след техния концерт?

ИЗ: Не бях на място. По това време бях в България, но бях осведомен лично от тях двамата, че са били ограбени. Не знам как са се разбирали, понеже не съм бил свидетел.Обещана им е била определена сума, ако се напълни “ЕНИГМА”, а всъщност им били дадени минимални пари.

СМ: Има ли опити от страна на Ясен Дараков и неговият партньор Ник Кръстев да се манипулират обещаните суми за изпълнителите с цел лично обогатяване?

ИЗ: Доколкото знам, той прави на всеки един концерт повече пари от певеца и "Пайнер" взети заедно, или се доближава до тяхната цена, което е много интересно. Това е много рядко явление – организатор да прави повече пари от изпълнителя. Докато в случая с Ясен, това е едва ли не всеки път.

СМ: Значи това е характерно за концертите с поп-фолк звезди в българската общност?

ИЗ: Да, за съжаление. Затова предложих на "Пайнер" да работи директно с българските заведения, без посредници. Целта ми бе всеки собственик на заведение да получава певеца на реалната сума. Мисля, че я постигнах. 

СМ: Нормално ли е организатор на концерти в българската общност да прави повече пари от певеца?

ИЗ: Не би трябвало да е така. Певецът трябва да прави най-много пари. Де факто посредникът (организаторът) не върши кой знае каква голяма работа. Дава на адвокат да се изготви работната виза. Не става въпрос някой да докара Лили Иванова, за да зарадва българите, а за един сериозен бизнес. Те правят това, за да направят пари. Ако няма изгода, те не биха докарали певеца.


Отляво надясно: Светлозар Момчилов, Люба Ризова, Ясен Дараков

СМ: Защо "Пайнер" иска да работи с Вас, а не с Ясен Дараков, който е вкарвал в САЩ досега поп-фолк певици?

ИЗ: Не мога да кажа точно какви манипулации е вършил, но явно и там се е намачкала градината. Нямам представа за какво става въпрос. Нещо не им плащал пари. Конкретно ги е лъгал нещо с Галена. Не мога да кажа суми и детайли. След като, обаче, хората така бързо решиха да работят с мен, предполагам не им е било особено приятно да работят с него. Аз просто отидох в "Пайнер" и им представих идеята си, за да може всички организатори да работят с по-ниски хонорари на певците, без да има посредници и те я приеха с удоволствие. Това беше всичко. 

СМ: Вие кога разбрахте, че бизнес-стилът на Ясен Дараков не Ви допада?

ИЗ: Звъня и ми досажда по телефона да слагам реклама в неговия вестник. Каза ми, че като сложа реклама в неговия вестник, всичко ще бъде наред и концертите ще се правят при мен. Като аз нямам облага от това. Те там се занимават със събирането на пари на вратата и т.н. Идеята ми допадна, защото все пак това ми е бизнес. Казах му “Няма проблеми. Колко ти струва рекламата? $3000.  Ето ти парите. Сложи си рекламата. Идва певицата Райна и аз виждам, че пак пее в зала. Това е абсолютна манипулация и лъжа. Измама. Чиста измама. Като през това време, той почна да ми казва, че аз като рекламирам при него съм нямал право да рекламирам във в. “България СЕГА”, което на мен не ми беше казано..., а може да са ми набутали някакви документи да подпиша, които не съм чел. Изведнъж аз трябва да си спра рекламата във в.“България СЕГА”, за да имам реклама в неговия вестник. Откъде накъде ще ме кара да спирам рекламата в даден вестник, след като съм работил с тях? Почнаха някакви пререкания. Кулминацията бе като разбрах, че Райна идва и ще пее в зала. Казах му да спре моята реклама при него и да си прибере остатъка от парите ми. И че повече не искам, да имам вземане даване с него. Усетих се, че съм измамен. Подарени пари на въздуха.

СМ: Това ли бе единствения случай, когато Вие усетихте, че Ясен Дараков не Ви допада като бизнес партньор?

ИЗ: Не е единствения. Трябва да се ровя назад в спомените си...  Последният случай беше най-брутален. Темата беше обсъждана дълго време. Казах му: “Каквото правите в банкетните зали, същото може да се нареди и при нас. Може да се сложат и маси за ядене и т.н. Могат да се правят концертите по-рано, за да не са в стил "нощен бар”. Мислех си, че имам човек срещу себе си. Не беше проблем да му дадем нашата реклама и $3000, но той явно ме е манипулирал. Просто е искал да ми вземе парите и после, нали се сещаш – среден пръст. Тогава ми писна и отидох директно в Пайнер. В крайна сметка, той няма нито заведение, нито е в тоя бизнес. Той, дефакто, изкарва една работна виза и манипулира всички организатори по градовете и почва да им продава певиците. Той е търговец на певици. Без да има представа от музика, от организиране на концерти и каквото и да било. Той просто продава певиците и претендира, че е фирменото лице на "Пайнер". Трагедия!

СМ: Ясен Дараков се представя като информационен лидер, продуцентски лидер!? Какъв конкретно лидер е той?

ИЗ: Не знам как да го обясня. Той си вре носа  навсякъде, където нещо започне да се организира. Ето пример с "МИС БЪЛГАРКА, САЩ 2012". Обажда се на жена ми да не се дава “ЕНИГМА” на организаторката от Ню Йорк – Боряна Павлова, за това мероприятие.В същото време се организира концерт на Таня Боева, който ще бъде при нас на 16-ти и той идва при нас да ни заплашва, че този концерт не трябва да се състои и след като ние му отговаряме, че концертът ЩЕ СЕ СЪСТОИ, той ми казва: ”Ами, тогава ще си понесете последствията!”.  За какви последствия става въпрос, не мога да разбера!? И... аз го изхвърлих от заведението. Казах му повече да не стъпва там!

СМ: Логичен е следващия въпрос. Явно не веднъж Ясен Дараков е отправял заплахи към Вас. Вие страхувате ли се от него?

ИЗ: Аз лично не се плаша от такива мишоци, но жена ми се притеснява, тъй като е публична личност и има негов вестник. Даже, като и казах, че имам договор с "Пайнер", тя възкликна: “Мале, не знам какво ще чуят сега ушите ни за нас двамата!?” Просто, той си е в този бизнес, в който може да те нареди много хубаво, ако иска. Ясен го използва много умело и плаши хората по този начин, за да му играят по гайдата. Затова се притесняваме за хорското мнение. Нормално е. Той постоянно създава интриги между заведенията. Отива в “Авангард” и говори против нас, отива в  “Мираж” и говори против нас, идва при нас и говори против другите. Настройва хората един срещу друг. “Те казаха така. Ти каза така. Оня каза иначе.” Някаква оплетена история около този човек.

СМ: Имало ли е подобни проблеми между заведенията в Чикаго, преди Ясен Дараков да се появи в Чикаго?

ИЗ: Винаги е имало дребни дрязги, но нищо "major" (голямо). Такова нещо, никога не е имало, откакто Ясен се появи. Тоя е уникален тип. Между другото, почти съм убеден, че "Пайнер" направиха оплакване в БТВ срещу него. Счупил е телефона на Преслава да не идва в Чикаго, след като аз вече съм дал пари и се занимавам с визите й. Момичето се е изнервило и не знае какво да прави. Казва ми: ”Тоя Ясен ми звъни през половин час и ми досажда да не ходя в Чикаго!”. Уникален идиот.

СМ: От името на кой се е обадил Ясен Дараков? От името на БТВ, от името на BG Voice...?

ИЗ: От собствено име.

СМ: Кого представлява той, всъщност?

ИЗ: Представлява себе си – собственото си ЕГО! Защото бил притеснен, че някой друг ще организира концерта на Преслава. Той трябва да е в центъра на всичко, човек! Имам договор с "Пайнер". Дал съм пари на адвокатката от Бостън да направи работната виза. Изведнъж Ясен започва да притеснява Преслава да не идва в Чикаго. Не знам, дали този човек е нормален!? Защото той имал много голямото желание да я докара в Чикаго и друг не може да я докара! Кажи ми, това нормален човек ли е, според теб? Това е човек, който изпраща певците да пеят в гаражи, църкви само и само да направи пари. Той никога няма да акцентира на престиж и да избере хубав клуб, а ще прати певеца да пее там където ще му докара $1 500 - $2 000. Това е цялата история. И той да бъде на първа страница като организатор. Затова Ясен е бесен на мен, защото дадох на "Пайнер"  контактите на организаторите в отделните градове, за да контактуват директно с тях и да кажат колко е точния хонорар на певицата и да остане само организаторите да съберат пари, за да покрият разходите за виза и билети. Така, представянето на този певец ще бъде по-нормално. Целта е да бъде по-нисък хонорара на певеца (защото няма посредници), за да може местният организатор да има финансовата възможност да организира концерта.

СМ: Тази нова схема, която Вие сте предложили, не е ли по-добра за крайния потребител?

ИЗ: Естествено, че е по-добра. По-добра е за певеца, по-добра е за "Пайнер" и е по-добра за всички организатори по градовете. Точно това ми беше идеята. Не знаех друг начин как да прескоча Ясен Дараков. Той иска да има монопол в този бизнес. Има някакви хора, които постоянно го информират. Колкото пъти се обадиш да питаш за певци ти казват: ”Обърни се към Ясен Дараков”. С Ясен Дараков не може да се говори. С него можеш да говориш само в цифри.

СМ: Главната цел на Ясен Дараков в продуцентския му бизнес е личната печалба?

ИЗ: Неговата лична печалба и още повече неговото ЕГО. Мисля, че това е болен човек, който се вълнува единствено да бъде на първа страница, да бъде показан как снима на “червения килим”, как взема интервюта и хората да кажат:”Ееее това е Ясен Дараков!" Той би направил всякакви манипулации, само и само да постигне собствения си интерес.

СМ: Значи Ясен Дараков има изострена потребност да бъде център на внимание?

ИЗ: Да. Даже съм имал въпроси по време на концерти: ”Кой е звездата – певецът или Ясен?”. Случвало се е да пее повече от певците.



СМ: Ясен Дараков пее?

ИЗ: Задължителната програма минава и Ясен Дараков взема микрофона. Голяма трагедия. Той не може да пее, но под влиянието на алкохола решава, че е певец и че е център на вниманието на концерта. Не би трябвало да е ... Галена, а ... Ясен Дараков. Аз мисля, че той е изопачен в мозъка тип.

СМ: Доколкото имам информация, той планира да се премести от Атланта, където е живял дълги години, в Чикаго. Как би се отразило това на българската общност тук?

ИЗ: Очаквайте интриги! Аз не се плаша от Ясен Дараков. Моето мнение е, че той е една мишка и жалък, подъл човек. Всички очаквайте интриги! Ще има сътресения 100% в общността!.

СМ: Българската общност в Чикаго е уникална със своята атмосфера на позитивизъм, толерантност и взаимно уважение. Едно евентуално повишаване  нивото на негативизма и едно интригантство биха били насочени в противоположно направление на усилията на толкова много хора, бизнеси и институции за повече от 10 години?

ИЗ: Мисля, че си прав. Не е тайна за никой, че Ясен Дараков се меси и в църквите и... медиите напада... всичко, което не е в негов интерес.

СМ: Имате ли информация от вашите контакти, кой стои финансово зад него и неговия партньор Ник Кръстев?

ИЗ: Amerifreight Systems LLC. Те спонсорират всичко тяхно.

СМ: Мислите ли, че Amerifreight Systems LLC осъзнават, че спонсорират нещо, което няма тази конструктивна и позитивна насоченост, каквато имат останалите обществено активни хора, бизнеси, институции и медии?

ИЗ: Мисля, че просто не знаят какво правят. В спонсорирането няма нищо лошо. Просто спонсорират грешния човек. Имам наблюдение за двамата братя. Те са добри момчета и може просто да не се интересуват и да не четат какво става в общността и да го правят от невежество. Не мисля, че го правят нарочно.

СМ: Нека да приемем, че това невежество не може да продължава безкрайно... Мислите ли, че в един момент, когато те разберат, че всъщност...са застанали зад...

ИЗ: Мисля. Просто знам въпроса ти. Мисля, че ще се отдръпнат, понеже на никой няма да му е приятно да го обвинят в такива неща. Знаеш  случая със Слави Трифонов, как бяха вземани пари, за да може Слави Трифонов да вечеря в определено заведение. Има ли по-грозно нещо. На мен ми беше предложено същото от Ясен Дараков. Да им дам $5000, за да може Слави Трифонов да дойде в  “ЕНИГМА”. Да ги нахраня без пари и да дам на Ясен Дараков $5000. Искаха тези пари като едно, едва ли не, спонсорство. Това го няма никъде. Да вземам вход на вратата за хората, за да дойдат те да го гледат, че яде при мен. ”Авангард” се опитаха да го направят, Слави се ядоса и излезе от заведението и каза на всички да се качват в рейсовете....не го ли знаеш случая...връщаха парите на хората По $30 вход вземаха на човек. Представяш ли си каква цигания. Беше голям цирк.



СМ: Неотдавна бе обявено участие на Ясен Дараков в “ЕНИГМА”, където той трябваше да се изяви като водещ, ди джей...?

ИЗ: Той първо направи при нас рожден ден на "БГ Войс". Беше успешно, понеже в този ден просто не можеше да няма хора. Искаше да направи Анти-Валантайн парти. Питах го каква ти е идеята. Казва ми: “Ще докарам група стрийптизьори и стрийптизьорки и ще направим шоу програма и т.н.” Аз се съгласих. Една седмица до партито му пиша на Фейсбук: “Ясене, времето наближава и не знам какво да рекламирам. Не знам твоята програма”, на което той ми отговаря: “Ние решихме, че ще застанем с една кофа с рози и ще даваме на всяка жена по една роза.”Аз бях изненадан: ”Ти ще вземаш вход $5, за да даваш на жените по една роза? Това не може да се случи” и отмених партито. Всеки на мое място би постъпил така. От група стрийптизьори и шоу изведнъж стана – “ще дам по една роза на всяка жена на вратата”. Значи, иска да прибере $5000 вход, за да раздава рози? Даже, не знам дали не си е планирал и $10 вход.

СМ: Вие контактувате с други българи – собственици на заведения. Те имали ли са подобни проблеми с Ясен Дараков?

ИЗ: Всичко е проплакало от него. С който съм говорил, всичко живо е проплакало. Аз имам повече информация от заведенията в други щатове, защото е естествено да има повече бизнес конкуренция между заведенията в Чикаго. Контактувам с организатори на концерти в Атланта, Лос Анджелис, Лас Вегас, Ню Йорк... всичко живо е пропищяло от тоя Ясен Дараков! 

 

Вестник “България  Сега” призовава всички собственици на заведения, организатори или просто по някакъв начин скандализирани от Ясен Дараков българи да се свържат с нас на нашия редакционен е-майл: editor@bulgariasega.com или да позвънят на тел. 847.368.1033 по всяко време през седмицата.

 

Вестник “България Сега” ще продължи с публикациите по повод лицето Ясен Дараков на база на получените до момента сигнали и информация за неговите неадекватни деяния в българската общност.

 

Материалите по случая ще бъдат публикувани и на нашата фейсбук страница на адрес: www.facebook.com/bulgariasega.

 

 

Анонс: В следващия брой на в. “България СЕГА” ще бъде публикувано отворено писмо срещу Ясен Дараков, подписано от лидери на българската общност от Източния  до Западния бряг на САЩ, което бе предадено лично на представител на БТВ по време не 7-та Световна Среща на Българските Медии в Холандия миналата година.

 

 

Светлозар Момчилов
в. “България СЕГА”
www.bulgariasega.com

 

 






Оценете тази статия
3.59

Абонирайте се за feed-а с коментари Коментари (14 направен):

Akcent на 26 Април, 2012 10:33:35
avatar
http://www.snews.bg/bg/statiya/istinata-za-turnetata-na-azis-dzhena-rayna-i-tanya-boeva-v-sasht:17601
Съгласен Несъгласен
-3
Марти на 26 Март, 2012 02:44:01
avatar
Изглежда че Иван Загоров има проблем да си плаща сметките. Иначе защо има толкова дела срещу него. Певичките са май по-добре да си стоят с Ясен Дараков защото не се знае дали Загоров и жена му ще им платят.
Съгласен Несъгласен
-4
на 21 Март, 2012 07:06:41
avatar
Певиците са несъмнено в добри ръце при Загоров.

https://w3.courtlink.lexisnexis.com/cookcounty/Finddock.asp?DocketKey=CAAH0MB0BEJJHH0MD

https://w3.courtlink.lexisnexis.com/cookcounty/Finddock.asp?DocketKey=CAAF0MB0BHHDAJ0MD

https://w3.courtlink.lexisnexis.com/cookcounty/Finddock.asp?DocketKey=CAAI0MC0AABHEH0SD
Съгласен Несъгласен
-7
на 20 Март, 2012 01:05:52
avatar
Това е тенденциозно интервю проведено от Момчилов с цел да унищожи конкуренцията. За съжаление Г-н Момчилов е избрал Загоров с тази цел. Ако Момчилов имаше и най далечното понятие за журнализъм щеше първо да провери дали Загоров е подходящо лице с тази цел.
Съгласен Несъгласен
-6
eire на 19 Март, 2012 02:29:21
avatar
pozdrav ot eire,vie tam sigurni li ste 4e ne ste bg CIGANI,sbogom
Съгласен Несъгласен
-25
на 18 Март, 2012 06:14:03
avatar
Иван Загоров не е кой знае колко с чиста работа. Защо не го интервюирате относно бара му на Линколн стрит Флорида дето го затвориха за нередности. Както и другия бар Селект и двата бара. Ако певиците са замесят с Загоров може и повече да не може да стъпят в америка. Защо Енигма има втори собственост? Може би защото Загоров не може да получи разрешение за продажба на алкохол. Не му прави чест на момчилов да се крие зад загоров в опита си да бие вестникарската конкуренция.
Съгласен Несъгласен
-12
Nikolova на 15 Март, 2012 11:47:59
avatar
От всичко изложено в статията става ясно, че Ясен Дараков е мидъл мен между певиците и заведенията ?! На какво основание ? За това че е финансиран от някого ?! Хмм,мидъл мен - мидъл фингър
Съгласен Несъгласен
21
на 12 Март, 2012 02:47:45
avatar
Ще се сетите. Ясен Дараков - това леке умряло. Много ще се радвам ако се махне от Атланта, но и ще съжалявам за хората в Чикаго, които ще се сблъскат с него. Моите съболезнования.
Съгласен Несъгласен
36
Lora на 12 Март, 2012 09:21:34
avatar
Da,hubavo bi bilo i samite izpalniteli da napi6at mnenieto si po vaprosa ,za6toto az li4no bqh svidetel na slabata organizaciq na Rumaneca i Enchev (vsa6tnost takava nqma6e )i ne samo 4e nqma6e ,a im bqha vzeti bileti ,za nai -nai evtinata samoletna kompaniq ,koqto vsqka sedmica ima pone po 5 otmeneni poleta ,sa6toto se slu4i i s tqh ,sled kato poleta im v 12 prez no6ta be6e otmenen i te ne mojeha da stignat do Chicago zvanqha na Qsen ,no toi s ni6to ne im pomogna (kaza im spokoino,6te namerim bileti utre,idete da se zabavlqvate)kade da otidat ,bez kola,bez hotel s celiq si bagaj?,dva 4asa se molihme na leti6teto da gi ka4at na drug polet ,normalno e kato sa v 4ujda darjava ,nqkoi vse pak da polaga griji za tqh ,za6toto tezi hora idvat tuk ,pri nas ,za da se dokosnem nie ,balgarite zad granica ,do 4astica ot rodinata ni i ne e korektno da se podigravame s tqh ,nikoi nqma vina 4e poleta e otmenen ,vinata e v tova ,4e ako te nqmaha priqteli tuk ,6tqha da visqt s 4asove na leti6teto prez no6ta kato bezdomnici (s celiq si bagaj ) ili opciqta ,da tragnat po no6tite s taksi ,da si tarsqt hotel za nqkolko 4asa i kupi6tata nervi koito sa izhabili da zvanqt na taka nare4eniq organizator ,koito izob6to ne be6e sapri4asten s tova .Kogato nqkoi vzima komisionna ot teb ,toi trqbva da za6titava interesite ti ,tuk izpalnitelite peqt v garaji ,carkvi ,dupki eeee..nqma normalen 4ovek ,koito v Balgariq e zvezda ,da povtori u4astie pri takava prekrasna organizaciq ,dori sobstvenika na zavedenieto ne be6e uvedomen ,4e te imat programa ,koqto e to4no opredeleno vreme i sled tova spirat da peqt ,nali moje da se dosetite vseob6tata iznenada i na izpalnitelite i na sobstvenika,a dori i na po4itatelite im ,kakva e bila ,kogato nikoi ne si e napravil truda za ni6to ,osven da iska pari .Az li4no se radvam ,4e Ivan Zagorov 6te poeme organizaciqta na na6ite izpalniteli ot Balgariq ,za6toto e vreme ,te da imat normalni usloviq ,v koito da ni radvat s glasovete si .Sa6to taka mu svalqm 6apka na Ivan Zagorov,za tova 4e kazva otkrito kakvo misli ,za6toto nie ne sme mi6ki ,ne prosto sa6testvuvame ,a jiveem ,kato istinski hora ,koito mogat da se izpravqt i da izrazqt mnenieto si .
Съгласен Несъгласен
36
на 11 Март, 2012 05:54:24
avatar
И в Атланта всички са пропищели от него. Чува сече е правил опит да съботира училището там
Съгласен Несъгласен
32
1 2 next общо: 14 | показване: 1 - 10

Направете Вашия коментар

Моля, впишете кода, който виждате на изображението:

  • email Изпратете на приятел
  • print Версия за печат
  • Plain text Обикновен текст
Теми
Newsletter
Powered by Vivvo CMS v4.7