• email Изпрати на приятел
  • print Версия за печат
  • Add to your del.icio.us del.icio.us
  • Digg this story Digg this

Оценка на съдържанието на статията

(Всичко 0 Гласуване)

THE BULGARIAN CONNECTION

Обориха твърдението, че децата дебелеят от плодови сокове

коригирай размера на шрифта Decrease font Enlarge font

Данните от изследване на специалисти от университета на Луизиана, САЩ, показват, че консумацията на 100 процента плодови сокове не е причина за затлъстяване сред децата, съобщи "Сайънс дейли".
Докладът, публикуван в "American Journal of Lifestyle Medicine", отхвърля редица предишни проучвания, според които плодовият сок допринася за увеличаването на броя на децата, страдащи от затлъстяване.

През последните 20 години се наблюдава драматично задълбочаване на проблема с излишните килограми сред децата по света, алармират експерти.
През 2002 подрастващите на възраст между две и пет години със затлъстяване са били 10,3 процента - със 7,2 процента повече от 1994 г. В периода 1994-2004 г. обиколката на талията при момчетата и момичетата на възраст между 12 и 17 години се е увеличила съответно с 4 и 5,2 процента.

Авторите на настоящето изследване са прегледали данните от 21 предишни проучвания и са установили, че няма връзка между консумацията на 100 процента плодови сокове и затлъстяването сред децата и юношите.
Данните от проучването показват, че умерените количества сок осигуряват на подрастващите част от препоръчителните количества плодове. БТА

  • email Изпрати на приятел
  • print Версия за печат
  • Add to your del.icio.us del.icio.us
  • Digg this story Digg this

Основни новини

eXTReMe Tracker